It's Me...!!!

It's Me...!!!

Isnin, 31 Januari 2011

1 FEB 2011......

Bermula bulan baru.....
mcm2 hal la.....PERASAAN...?????....adoiyai....mcm mana erk nk buat...bila hati ni nk lupakan sekejap pasal cinta...tp ada insan ni nk masuk line.....:-(

mcm mana nk wat ni....????....patut ke..???...aku dh serik la...aku x nk dipermainkan..dan aku x nak mainkan perasaan org....pintu hati aku tertutup sekarang....sebab hati aku btl2 terluka....blm btl2 sembuh...

Bukan nak salahkan LELAKI......tp tu la hakikatnya....aku nk kan kebebasan...bukan di kongkong...aku harap sgt kalau ada insan yg fhm aku....hakikatnya bila aku dh sayangkan seseorg....lain plak jdnya....

Sekrg yg aku selesa just psang SKANDAL je.....x ada halangan...BEBAS...:-)

tp x lama aku akan jadi mcm ni....hanya sementara...SMPI SERU DTG N PINTU HATI AKU TERBUKA BALIK....erhmmmmm...!!!!

anyway, see yaaa...!!!!

muah3@@!!!!!!

2 ulasan:

  1. ape2 pon yg terjadi..pastikan kite berada di landasan yg betul...hehe...hope this year will be succesfull for u...hehe(test anto komen je sbenonye)

    BalasPadam
  2. skandal pn ok jgk..tp jgn lama2 sgt~nk mkn nasi minyak..hehe

    BalasPadam