It's Me...!!!

It's Me...!!!

Jumaat, 14 Januari 2011

PeNgEnAlaN DiRi Ku

Nama aku NOOR AZUIN BT MOHD ARIS......aku dilahirkan di HSPTL KUALA LUMPUR....pada 23 NOV 1986...:-)...skrg aku menetap di PANDAN INDAH, AMPANG...umur aku skrg dh 25 thn...calon..?
haha....MASIH MENCARI OK...:-)...aku tinggal ngan family....x suka nk duk sewa menyewa ni....buang duit je..selagi ada family baik duk ngan family...BTL X...?...erm..aku bekerja at KLCC PARKING MANAGEMENT SDN BHD...sbg KERANI jer....tp ok apa....janji masyuk..wah!!!!...

Aku bru je nk buat blog ni...rasa mcm best plak...member2 semua ada...so apa salah nya kan kalau aku ada blog sendiri...
:-)...erm..aku ni GARANG sikit...tp HATI baik...jgn isau...aku mudah bergaul...n kalau org baik ngan aku, aku seribu kali baik ngan org...:-)

Sempena tahun baru ni...aku nk buka buku bru...x nk ingat2 kisah lalu yg terlalu menyedihkan...:-(...so aku harap korg yg baca blog aku ni bg support kat aku...aku perlu sokongan dri korg semua...AZAM TAHUN BARU aku nk menjadi lebih baik dri sebelum ni....JAGA IBU, AYAH,ADIK beradik serta NENEK aku yg masih ada...:-)...Baru2 ni atuk aku baru saja menyahut panggilan ILAHI...8/1/2011....jam 11.00 pm....sedih sgt2...atuk aku pergi dalam keadaan yg tenang....semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...AMIN...

ERM....smpi sini dulu la utk hari ni...
kita jumpa di lain CORETAN ye..:-)
tc U ALL..:-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan